PokerStars honlap
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Egy kezdő kérdése

Collapse
X
  • Szűrők
  • Idő
  • Mutatás
Clear All
new posts

• Egy kezdő kérdése

Sziasztok!
    Ezt a leosztást az Open Skill League versenyén játszottam. A versenyből kiestem.
    Kezdő vagyok még, a kérdésem az lenne, hogy hol hibáztam? Nem is kellett volna 8-as párral játszani? Vagy dobni kellett volna a flop után? A válaszokat előre is köszönöm.

PokerStars leosztás #88069032949: Verseny #620829255, Freeroll holdem no limit -. szint III (40/80) - 2012/10/22 23:19:44 CET [2012/10/22 17:19:44 ET]
    Asztal '620829255 4' 9-max #8. helyen van az osztókorong
    1 szék: HuPi87 (1840 zseton)
    2 szék: bmi9160 (4910 zseton)
    3 szék: eveyeldany (2450 zseton)
    4 szék: Lexa L545 (7710 zseton)
    5 szék: Sirfreddy.1. (3690 zseton)
    6 szék: LEWFERNAN (5690 zseton)
    8 szék: georgiouxa (3400 zseton)
    9 szék: StreetS87 (350 zseton)
    StreetS87: berakja a kisvakot 40
    HuPi87: berakja a nagyvakot 80
    *** ZÁRT KÁRTYÁK ***
    Kapott HuPi87 [8s 8h]
    bmi9160: dob
    eveyeldany: megad 80
    Lexa L545: megad 80
    Sirfreddy.1.: megad 80
    LEWFERNAN: dob
    georgiouxa: megad 80
    StreetS87: dob
    HuPi87: emelennyit: 240 eddig: 320
    eveyeldany: megad 240
    Lexa L545: megad 240
    Sirfreddy.1.: dob
    georgiouxa: dob
    *** FLOP *** [4d Kh 3d]
    HuPi87: nyit 720
    eveyeldany: emelennyit: 1410 eddig: 2130 és allin van
    Lexa L545: dob
    HuPi87: megad 800 és allin van
    Meg nem adott tét (610) visszajuttatva neki: eveyeldany
    *** TURN *** [4d Kh 3d] [7s]
    *** RIVER *** [4d Kh 3d 7s] [9h]
    *** MUTATÁS ***
    HuPi87: mutat [8s 8h] (nyolcas pár)