PokerStars honlap
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Hello

Collapse
Ez egy lezárt téma.
X
X
  • Szűrők
  • Idő
  • Mutatás
Clear All
new posts

  • Hello

    Üdv mindenkinek!
    Én most próbálgatom az omaha játékot versenyen nem vagyok valami jó benne nem tudom hogy miért de mindig kiesek viszont cash game-en meg sokat nyerek rajta
    Hát ma nem voltam nagyon szerencsés mert fullom lett de a másik játékosnak nagyobb volt és sokat buktam
    Azt szeretném megkérdezni mert ezt nem tudom eldönteni hogy ha pl.: 4 db A van a kezembe az pókernek számít-e?
    A válaszokat előre is köszönöm!

  • #2
    Sajnos nem Mivel csak 5 lapot vehetsz figyelembe így értelmetlen lenne a kézben lévő 4 lap, s az asztalon lévő 5 lapból 1. Ezért értelemszerűen a kezedben lévő 4 lapból csak kettő számít bele , s az asztalon lévő 5 lapból három.
    Sajnos a kézben lévő 4 egyforma lap mellé szinte kis eséllyel fogsz 3 egyforma lapot kapni úgy, hogy valakinek nincs meg a kézben a negyedik. Persze mindennek megvan az esélye, csak ennek így igen kicsi

    Comment


    • #3
      Az is fontos, hogy két lapot mindenképpen fel kell használnod a négyből, tehát ha lent van például 4 káró, és nálad csak egy káró ász van, akkor nincs flössöd, hiszen két kárónak kell a kezedben lenni ahhoz, hogy flösst csinálj!

      Comment


      • #4
        Na végre megértettem,hogy mi alapján kell nézni a lapok erosségét...!koszi a felvilágosítást...

        Comment


        • #5
          Köszönöm

          Köszönöm a válaszokat! Nagyon sokat segítettek.

          Comment


          • #6
            sheld0r eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
            Az is fontos, hogy két lapot mindenképpen fel kell használnod a négyből, tehát ha lent van például 4 káró, és nálad csak egy káró ász van, akkor nincs flössöd, hiszen két kárónak kell a kezedben lenni ahhoz, hogy flösst csinálj!
            Köszönöm én is!

            Comment


            • #7
              Én is igy akadtam el

              Comment

              Folyamatban...
              X

              X Sütiinformáció

              Sütiket helyeztünk el a számítógépeden, hogy javítsuk a felhasználói élményedet weboldalunkon. Bármikor megváltoztathatod a sütibeállításaidat. Ha nem változtatsz rajtuk, azt beleegyezésnek értelmezzük a továbbiakra vonatkozóan.